be you ρούχα ανοιξη 2014
Τα βραβεία της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ απονέμονται κάθε δύο χρόνια και στόχο έχουν να αναδείξουν και να επιβραβεύσουν τις ελληνικές επιχειρήσεις και οργανισμούς που επιτυγχάνουν εξαιρετικές επιδόσεις στη δημιουργία και διάθεση προϊόντων με σημαντική προστιθέμενη αξία για την ελληνική οικονομία.
Όπως επισήμανε ο πρόεδρος της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ, καθηγητής στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Γεώργιος Αυλωνίτης, η διοργάνωση «Made in Greece» συμβάλλει ουσιαστικά στη συζήτηση για το παραγωγικό μοντέλο της χώρας, το branding, την ποιότητα, την καινοτομία και την εξωστρέφεια, μέσα από τις επιτροπές και τα κριτήρια που θέτει.
«Τα βραβεία βγαίνουν μέσα από τη δική μας θεωρία, πίστη και γνώση και το πώς πρέπει να είναι η οικονομία» ανέφερε χαρακτηριστικά. Η φετινή διοργάνωση είχε περισσότερες κατηγορίες βραβείων, με τη συμμετοχή για πρώτη φορά και βιοτεχνικών επιχειρήσεων. Αξίζει να σημειωθεί η θέσπιση Σήματος Ελληνικού Προϊόντος για τις βιοτεχνικές επιχειρήσεις σε πέντε σημαντικούς επαγγελματικούς κλάδους σε συνεργασία του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Αθηνών με το Υπουργείο Οικονομίας και Ανάπτυξης, όπως ανακοίνωσε ο πρόεδρός του, Παύλος Ραβάνης.
Η απονομή των μεγάλων βραβείων άνοιξε με την κατηγορία της Επιχειρηματικής Αριστείας και τη φαρμακοβιομηχανία ΒΙΑΝΕΞ Α. Ε στην πρώτη θέση (όπου ισοψήφησε με την εταιρεία Συστήματα Sunlight). Το βραβείο απένειμε στον αντιπρόεδρο και αν. διευθύνοντα σύμβουλο της ΒΙΑΝΕΞ, Δημήτρη Γιαννακόπουλο, ο διευθύνων σύμβουλος της Genesis Pharma, Κωνσταντίνος Ευριπίδης. Μεταξύ των βασικών κριτηρίων για την ανάδειξη της ΒΙΑΝΕΞ ήταν η εθνική και κοινωνική προσφορά της επιχείρησης στην Ελλάδα, η επίτευξη υψηλών στόχων, η ηγεσία και διακεκριμένη παρουσία της επιχείρησης σε τοπικό, κλαδικό, εθνικό και διεθνές επίπεδο, οι διεθνείς αναγνωρίσεις και διακρίσεις, ο βαθμός συμμετοχής ελληνικών παραγωγικών συντελεστών (εργασία, εγκαταστάσεις, πρώτες ύλες, εισροές) και ο βαθμός ελληνικής προστιθεμένης αξίας.
Ο κ. Γιαννακόπουλος, στο σύντομο χαιρετισμό του, αναφέρθηκε στη σημαντική πρωτοβουλία της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ για τη διοργάνωση Made in Greece και επισήμανε: «Εμείς που παράγουμε στην Ελλάδα, είμαστε αυτοί που στηρίζουμε την ελληνική οικονομία. Χώρα η οποία δεν παράγει, δεν μπορεί να έχει βιώσιμη οικονομία. Νομίζω ότι θα είμαστε όλοι νικητές, όσο κάνουμε ό, τι καλύτερο μπορούμε. Να παράγουμε στην Ελλάδα, ώστε να μπορέσουμε όχι μόνο να βγούμε από την κρίση, αλλά να έρθουν καλύτερες μέρες για τη χώρα».
Για τις εξαγωγές σε απόλυτα μεγέθη και αναλογικά με τον εγχώριο κύκλο εργασιών, τη χρονική διάρκεια της εξαγωγικής προσπάθειας και τις στρατηγικές διείσδυσης σε ξένες αγορές, ο κ. Γιαννακόπουλος παρέλαβε, στη συνέχεια, τιμητική διάκριση για τη ΒΙΑΝΕΞ στην κατηγορία Εξαγωγικής Αριστείας Βιομηχανικού Προϊόντος από τη διευθύνουσα σύμβουλο της Πειραιώς Factoring A. E, Χαρά Βαρδακάρη.
Πρώτο βραβείο έλαβε επίσης η ΒΙΑΝΕΞ και στην κατηγορία Βιομηχανικής Αριστείας, για τις βιομηχανικές επενδύσεις και τον τεχνολογικό εκσυγχρονισμό παραγωγικού εξοπλισμού την τελευταία πενταετία, τις επενδύσεις σε έρευνα και ανάπτυξη ως ποσοστό του κύκλου εργασιών (μαζί με την εταιρεία Halcor καθώς υπήρξε και πάλι ισοψηφία). Το βραβείο παρέλαβε η διευθύντρια Ποιότητας της ΒΙΑΝΕΞ, Γεωργία Βέρδη από τον διευθύνοντα σύμβουλο της Ideal Standard και μέλος ΔΣ της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ, Γεώργιο Θεοδοσίου.
hyundai atos 2001 μεταχειρισμενο
Την εκδήλωση συντόνισαν οι δημοσιογράφοι Ρένια Τσιτσιμπίκου και Δημήτρης Μαρκόπουλος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου